niedziela, 21 października 2012

Jesienna Miłość - Cytaty





1. "Jakkolwiek by na to patrzeć, lektura listów świętego Pawła do Efezjan nie może być nawet w  przybliżeniu tak przyjemna jak flirtowanie."

2. ",,Nasza miłość jest jak wiatr, nie widzę jej ale czuje.''"

3. "Uśmiecham się lekko, spoglądając ku niebu, świadom jeszcze jednej rzeczy, której wam nie wyjawiłem: swoją drogą, wierzę teraz, iż cuda się zdarzają."

4. "- Naprawdę ją kochasz, prawda?
- Z całego serca.
- I co podpowiada ci serce?
- Nie wiem.
- Może zbyt gorliwie starasz się je usłyszeć."

5. "Potraktowałem ją podle i wygarnąłem prosto w twarz naprawdę przykre rzeczy, lecz ona i tak potrafiła znaleźć jakiś powód, żeby mi podziękować. Taka po prostu była i chyba za to ją nienawidziłem. A może raczej nienawidziłem samego siebie."

6. "Pan ma jakiś plan dla nas wszystkich, ale czasem nie rozumiem, co chce nam przekazać."

7. "W obliczu Boga oraz wszystkich obecnych przyrzekłem jej miłość i oddanie w chorobie oraz zdrowiu i nigdy jeszcze nic nie sprawiło mi takiej satysfakcji.
Był to, pamiętam, najpiękniejszy moment w moim życiu."

8. "Człowiek wie, że to miłość, kiedy chce przebywać z druga osobą i czuje, że ta druga osoba chce tego samego."

9. "Uśmiechała się powściągliwie, jakby nosiła w sercu jakiś sekret, zupełnie tak jak postać, którą miała odegrać."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz